lørdag den 7. april 2012

Jeg vil la lyset brænde...










Dengang vi købte vores hus, hang ovenstående lampe i gangen.
De sidste mange år har jeg jagtet flere af slagsen på loppemarkeder.
Og har fundet 3 - 1 stor og 2 små.
De har ligget i kælderen og ventet i flere år.
(?)
Det tog kun 2 timer at vaske dem og hænge dem op.
I gangen, på reposen og på 1. sal.
Man kan spørge sig selv, hvorfor f..... vi ikke har gjort det for længe siden ?
Resultatet taler for sig selv; det er det smukkeste lys der nu møder mig, når jeg tænder kontakten.
Hvilket jeg har gjort en del gange siden i går !

Jeg mangler et rundt glas til bunden af den store lampe.
Ligger du inde med et, vil jeg gerne købe det.
Det skal være originalt - mælkefarvet og knap 10 cm i diameter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hello, Hello and welcome to the show !