mandag den 2. marts 2009

Forår i København...

Vejret var ikke ligefrem forårsagtigt. Regnen piskede ned og DSB viste sig fra sin mest irriterende side. Men ind til byen kom jeg. For at mødes med veninde Mæ Hins og hendes Mælkedreng på 9 måneder. Og for at tænke over en delikat fortolkning af dagens Mandags Tema. Hvilket ikke var helt let. Til gengæld en let beslutning, at køre dankortet, da jeg opdagede denne kjole på udsalg.
Peter Jensen for Top Shop.
Så den på julegave indkøb i december, men der var den lidt for dyr. Nu var den så lidt for lille. Men det må jeg klippe-klistre mig ud af, for den er så fin. Ligner en lille klokkeblomst. Og meget pænere på (?), end her hængede på bøjle.
Til gengæld kunne jeg passe denne hvide nederdel fra Fisk, som er FolkeKirkens Nødhjælps butik. Ser lidt mørk ud her, men prøver så vidt muligt, at undgå blitzbilleder.
Så hyggelig og med masser af kreative indslag, fair trade varer og redesignet tøj til en god pris. Her fandt jeg også de røde hæklede tørklæder, som en venlig sjæl har nørklet. Købte 2 stk og tænker, at glæde nogen med det ene. Måske oplagt til en lille forårs* give*away ?

En dusk tulipaner og perlehyacinter står nu som små kunstværk i stuen og minder mig om en superhyggelig regnvåd forårsdag med dejlig veninde snak over adskellige kop tu kaffe laffer...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hello, Hello and welcome to the show !