torsdag den 19. marts 2009

Hurra og tillykke i Rostock...

Mummy Dearest med Klanen og ny halskæde omkring sig.

Små søde huse.


Kaffé mit milch.


Klanen i 5D biograf.


Kaj eller Boie.


Rostock.

Sand og strand til Fru Sommer. Samt nye solbriller.


Maritimt blondegardin.


Tillykke til Mummy Dearest. 60 år. Fejret på behørig vis i 3 dage med Klanen i Rostock. Lille hyggeligt hotel. Hyggelig by. Flotte kirker. Billige lakridser. God rødvin. Weleda produkter til den rene foræringspris.

Vel hjemme igen og godt i gang med en dejlig forårsuge. Startet med at synge i Gospelkor. Det lyder helt fantastisk i det lille kirkerum. Så længe der bliver klappet på 2 og 4 !!! Hvilket falder en del klappere besværligt. Hmmm.

Har i dag fået vasket sofabetræk, som tørrer på snor i haven. Vinduerne er åbne. Har været i haven og ordnet drivhus, og indtil videre er 3 plantekasser revet og fyldt med genbrugt kompost fra sidste sommers haveaffald. Må derud igen. Er bare lige på computeren mens jeg spiser en håndmad.

Fik syltet mit Mandags Tema #3. Emnet var fritid! Og det kan være, at fritiden har stået i bloggens tegn i vinter. Men nu er der ikke tid til, at blogge i samme stil. Min fritid er i haven. Hvor jeg vil være at finde. Fra nuuuu af.









1 kommentar:

Hello, Hello and welcome to the show !