tirsdag den 29. september 2009

Øv, for en weekend...


Øv, bedst som man var færdig med fredagens gospel koncerter og klar til rødvin og week-end, kom den snigende - influenzaen. Som jeg ellers havde prøvet at holde i ave!
Tog alligevel på søndagstur sydpå til Montannas åbent hus dag på efterskolen. På vej hjem i bilen gøede manden over ondt i maven. Han var ligbleg og vi byttede plads og jeg styrede hjem til provinsen med 130 i timen. Efter alt for lang ventetid på hospitalet (?) var dommen sikker: ind med mand og ud med blindtarm!
Nu sidder jeg her, stadig forkølet og med ondt i halsen. Og har ondt af manden, der heller vil være på job, end på hospitalet i en hvid oversize kjortel og med drop i armen!
Har fået ryddet lidt op i porcelænet og mens katten er ude, kan musen male kanter på det ny-tapetserede køkkenskab uden utidig indblanding. Imens larmer Kitchen Aiden med dej til boller. Har lovet manden lidt nybagt til aften, hvor turen atter går til det syge hus, hvor eneste farverige klat er en blå dør, en grå Montana-reol og en hvid Cecilie Mantz lampe! Jeg tænker på, om patientlivet på hospitalet kunne være sjovere, hvis


alle krea-bloggerne tog deres retro tapet rester

under armen og gik amok gangene?


Det er måske her til aften, jeg skal starte min street-art karriere ?
ps. jeg kørte altså ikke helt 130 i timen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hello, Hello and welcome to the show !