torsdag den 24. september 2009

Original 80ér retro...

Posted by Picasa
Måske er du som jeg, også vokset op med hjemmesyet tøj i fløjl, velour og med masser applikationer ?
Ihvertfald gik både min bror og jeg klædt i tøj, som på billederne. Min mor kaldte sig "kunsthåndværker" og syede til en kollektivbutik i København. Her solgte hun sine kreationer, primært børnetøj. Et sæt med jakke og buks kostede 625,- De sidste 4 sæt er der blevet passet godt på og se nu her; Nu har du muligheden for, at være rigtig 80ér retro-chik. Jeg har følgende til salg:
Lilla jakke ca str 3år
275,-
Blå jakke ca str 2 år
275,-
Blommefarvet jakke med smækbuks ca str 3 år
525,-
Blommefarvet jakke med smækbuks ca str 3 år
525,-
Alle dele er foeret med pladevat (!) og ensfarvet bomuldsstof. Alle dele er applikeret med matchende bomuldsstof. Det hele i en rigtig flot forarbejdning. Læg en kommentar, eller send gerne en mail, hvis du har brug for yderligere mål og billeder.
Tryk på billedet for at se det tættere på...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hello, Hello and welcome to the show !