søndag den 18. oktober 2009

Here comes the sun...


Det er søndag og solen skinner. Nyder vejret og det skarpe lys, til et par nærbilleder af solens stråler i bøgetræet.
Tankerne går tilbage til fredagens mest vidunderlige sol i Come Together på Østre Gasværk.
Jeg vil ikke sige så meget andet her end, at hvis du ikke har bestilt billetter endnu, så gør det.
Nej, det er ikke en musical. Nej, det er ikke en koncert. Nej, det er ikke et teaterstykke.
Det er Østre Gasværk og danske skuespillere, musikere, kostume, scenograf, syersker, lydmænd, koreograf og lysmænd - når det er bedst!
Glemte jeg noget?
Det skulle da lige være et stort tillykke til Sara Grabow, fordi du i denne forestilling kommer helt ud over scenekanten og op til mig på række 11!
For jeg skal se det igen, ingen tvivl om det...

2 kommentarer:

  1. Kunne ikke være mere enig! Basta bum!

    Glad for at høre, at du også kunne lide det :-) http://frahovedetilpen.blogspot.com/2009/09/en-moderlig-indrmmelse-eftefrulgt-af.html

    God søndag og solskin til dig.

    SvarSlet
  2. du kan tro jeg ku li det. så meget, så jeg må se det igen.
    kh rikke

    SvarSlet

Hello, Hello and welcome to the show !