mandag den 5. oktober 2009

Status over september 2009.

Jeg har taget orlov i 3 måneder fra guldsmedien. For at slappe af i hovedet og rydde op i bunkerne. Og ikke mindst, at få sat skik på vinduerne i havestuen.
Og hvor meget har jeg så nået?

Ja, i forhold til havestuen er den fin og rengjort indvendig og lige nu fyldt op med de lækreste loppevarer. Og så har jeg læst bogen om istandsættelse af vinduer. Og købt 2 pensler! Næste tiltag er at bygge et lille stillads og måske en lille hule, hvor jeg kan stå i læ for efterårets blæst. Måske er det ikke det smarteste tidspunkt at arbejde udendørs, men det er nu jeg har tiden til det og vinduerne siger altså mere end Gori! Vi er nået frem til, at lade vinduerne blivende siddende i mens restaureringen foregår og derfor giver det sig selv, hvor længe jeg kan arbejde udendørs i forhold til linolie, maling og temperatur!


Dog har jeg ikke siddet med hænderne i skødet, men bl.a nået følgende:
* En oprydning i loppesagerne, der har resulteret i en ny blog: frusommers.dk. Faktisk har jeg allerede solgt en del og fået mange positive tilbagemeldinger! Der er lang vej endnu, før jeg har tømt alle kasserne i kælderen! Men jeg tager en ad gangen.

* Har forkælet mig selv med massage.
* Besøgt de dejlige piger i kaffebaren 5 gange.
* Købt lækkert tapet hos Liebe.
* Malet og tapetseret køkkenskab og sætterkasser.
* Været på 4 loppemarkeder og afholdt et selv.
* Set Ronja Røverdatter 2 gange. Her kan du nå at se den i efterårsferien.
* Været på job i fotobixen 6 dage.
* Været til gospel, deltaget i workshop og 2 givet koncerter.
* Ligget under dynen med snot, migræne og baciller i 4 dage.
* Besøgt Montanna på åbent hus dag.
* Besøgt manden på hospitalet 6 gange.
* Været til forældremøde.
* Haft hele familien til fødselsdag.
* Spist på Waga Mama og har hentet sushi 2 gange.
* Været til rytmisk gudstjeneste og til højmesse.
* Sendt 9 fødselsdags postkort.
* Haft besøg af veninder til frokost.
* Sat elastik i 2 par Liberty bukser, der har ligget længe og ventet (?)
* Fået 6 nye venner på facebook og opdateret min status 25 gange.
* Været i biffen og se Applaus.
* Været hos Frisøren.
* Lavet 5 flasker æble sirup.
* Skrevet 56 indlæg på mine 2 blogs.
*
Så det er da klart, at jeg ikke har nået vinduerne i havestuen endnu!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hello, Hello and welcome to the show !