onsdag den 17. marts 2010

Haven på tegnebrættet...

For præcis 4 år siden, fik jeg af Mummy Dearest i fødselsdagsgave - en havearkitekt på besøg i et par timer. Her kan du finde Tine Edinger. Jeg havde på forhånd målt haven op (1600 m2) og lavet et mood-board med fotos af familien, blomster og hvad der i øvrigt skulle indgå i haveplanen. For på den hurtigste måde, at fortælle og vise arkitekten, hvilke behov vi har i vores liv og have.

Det blev til et par hyggelige timer og alle bøger, blade og fotos blev gransket. Jeg er nød til, at tage et par m2 af gangen, da det hele på én gang, bliver for stor en mundfuld. Jeg har da også nået en del af planen - en del er lavet om. I år er nogle af ønskerne; et nyt stort drivhus - en frugthave - en hønsegård - og en gårdhave, med rum. Sidstnævnte er vi i familien meget uenige om, så både høns og bibeholdelse af den gammeldags brostensbelægning, kræver mere planlægning og enighed!

Køkkenhaven med drivhus og plantekasserne i lærketræ, som Foto*manden byggede til mig for nogle år siden.

En rose, er en rose, er en rose...











fortsættes...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hello, Hello and welcome to the show !