lørdag den 6. marts 2010

Glad week-end...

Mon ikke, der er én, der glæder sig til postbudet kigger forbi? Jeg har lidt småtravlt med alle mulige projekter for tiden, så jeg er glad for, at endnu et UNIKA tørklæde er sendt afsted og forhåbenlig klar til at varme og farvestråle en hals derude i det virkelige liv!
Der er ikke det store overskud til at skrive eller læse bloggs.
Er for 3. gang i denne uge på vej til Gospel. Vi skal synge hele dagen og slutte af med koncert i aften. Jeg glæder mig rigtig meget, for jeg bliver simpelthen så glad af at synge! Færdig arbejde! Det er ikke det religiøse, der tiltrækker mig som sådan. Det kunne såmænd også være i Rock koret, hvor jeg engang har sunget. Men stemningen blandt de andre i koret, som jo pludselig viser sig, at bo dør om dør med hinanden i hele vores bydel - og dermed kender hinanden på kryds og tværs i andre relationer - giver det bare en ekstra dimension. Derfor er jeg glad. Og det glæder mig, når jeg ved at publikum bliver smittet og går syngende ud af kirken.
glad week-end til dig også.
Og hvis du søndag morgen får din morgenavis galt i halsen, når du læser, at taget er fløjet af en kirke i Nordsjælland.
Så ved du, at jeg var der....

2 kommentarer:

  1. Hej Rikke - jo, jeg gik jo og glædede mig helt vildt til tørklædet og blev rigtig overrasket da det allerede lå i posten i går - jeg troede jo liiiige det manglede finishing og såen... Men det er fantastisk smukt, og det har hængt om min hals siden. Hvor er du bare dygtig, Rikke! Håber du har haft en skøn, omend trættende, synge-weekend. KH og tak - Lisbeth

    SvarSlet
  2. uuuha, fandt lige din besked her;) godt at tørklædet nåede frem til dig, jeg håber du bliver rigtig glad for det;)
    kh Rikke;)

    SvarSlet

Hello, Hello and welcome to the show !