mandag den 17. maj 2010

TIVOLI - I LOV IT

Firbenet og en af vores gæster til vejrs.

Ja, det blev mit yndlingsmotiv blomsterne, jeg valgte at vise fra Tivoli. Jeg har ikke fortalt drengene om min blog endnu, så derfor ingen billeder af dem.


Firbenets skole, Kon Tiki har besøg fra udlandet og vi har været så heldige at få besøg her i huset. 2 israelske drenge har indtaget Konditter*datters køjeseng og har boet her siden lørdag. De har allerede fundet sig til rette og vi har byttet dansk ud med engelsk, som de heldigvis taler flyende. Vi har haft deres lærerinder og deres danske værtsfamilier til kaffe og rabarbertærte. Hyggeligt med så meget snak og sprogforvirring i spisestuen. Søndagen tilbragte vi i Tivoli - det eneste i hovedstaden vores gæster når at se i denne omgang. Det var en kold dag og regnede en smule. Drengene kommer fra 27 ¤ varme, så de fryser en smule. Det gør jeg også.
Skal vi ikke snart have noget forår ?
Nu har jeg lidt tid for mig selv, til at få styr på vasketøj og oprydning. Og til at nyde stilheden.....

2 kommentarer:

  1. Uhh dejlige blomsterbilleder. Creme de la creme for øjet.
    Frk. Hverdag

    SvarSlet
  2. ææælsker blomsterne i tivoli - creme de la creme og god inspiration til egen have ;)

    SvarSlet

Hello, Hello and welcome to the show !