lørdag den 26. juni 2010

Og vinderen er...

- Jeg bliver aldrig en god video-blogger! Det der skulle være en fin Sankt Hans video lodtrækning, er nu bare et billede!
Måske kommer der en teenager forbi med lidt mere teknisk snilde end mig og kan hjælpe med en upload?
Men da jeg som sagt har trukket en vinder, er det næsten synd at vente længere. Jeg er derfor glad for, at kunne præsentere den heldige.
Som er:

Lod nr 22 - Onkel Anne !

Tillykke Onkel Anne. Send mig en mail med din adresse.

Mange tak til alle læsere, nye som gamle. Tak fordi i legede med.
Jeg glæder mig til at kigge forbi jer allesammen.

RIGTIG GOD SOMMER !

2 kommentarer:

  1. Jubiiiiii selv om jeg er lidt langsom i opfattelsen, så er jeg meget glad for at vinde :) TAK!!!

    SvarSlet

Hello, Hello and welcome to the show !