torsdag den 10. juni 2010

Ooooooooohhhhhmmmm...

Her arbejdes bl.a med skulder, ryg og baller.
Der arbejdes længe på at finde den rigtige stilling, før man går helt ind i øvelsen.
Suryans demonstrer forskellen imellem "et godt stræk" og Yoga!
Yoga er nyt for mig. Jeg har gået her i 2 måneder. Det er super skønt og passer rigtig godt til mig, min krop og mit temperament.
I mit yoga center har de haft fint besøg fra Indien. Yogien Suryans har undervist og vidregivet sin enorme yoga viden. Jeg har været så heldig at få plads på 2 af hans workshops. Og hold da helt op. Efter sidste uge var jeg fuuuuuld af energi ovenpå 2 timers sveddryppende undervisning. I går var det også svedende varmt, men pisse hårdt. Ufatteligt, at det kan gøre ondt. Jeg har fået nogle gode øvelser dokumenteret (uden blitz) og kan bruge sommerferien til at arbejde med de steder, der virkelig trænger. Jeg håber, jeg får mulighed for at følge Suryans undervisning igen til næste år.
Eller måske en yoga tur til Indien kunne komme på ønskelisten ?
I hvertfald har jeg fundet det, der virker for mig. I morges ringede Daddy Longleg og sagde, at fødselsdagsgaven fra ham og Bioanalytikeren var 10 x yoga.
Yes, så er efterårs sæsonen reddet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hello, Hello and welcome to the show !