mandag den 6. juni 2011

Haven netop nu - juni 2011.

























3 kommentarer:

  1. Du har jo grønne fingre...det kan jeg jo se! Og jeg er grøn af misundelse...der ikke engang en antydning af blomster på mine tomatplanter og har endda ca. 25 stk. Kh fra Jo

    SvarSlet
  2. nok har jeg grønne fingre, men jeg har snydt og købt øko tomaterne hos fru plum. med blomster og tomater på. dem jeg har i vindueskarmen indendørs er dog også fulde af blomster. det var da mærkeligt med dine - hvor store er de nu ?

    SvarSlet
  3. Jeg plejer også at snyde og er helt uden grønne fingre, men synes bare købe tomatplanterne ikke har smagt så godt.
    Planterne er ca. 25-40 cm høje nu. Begynder at tro de ikke bliver til noget...har har jo selv pillet kerner ud af mine tomater, tørret dem og sået dem....men er der noget med at nogle tomatsorter kan være egnet til drivhus? Og hvor sælger hende Fru Plum henne?

    SvarSlet

Hello, Hello and welcome to the show !