fredag den 13. november 2009

Op på stilladset igen...


Ja, det går fremad. Jeg er tilbage på stilladset. Skal nok lade være med at falde ned igen. (Man kan vel godt kalde det for et stillads, selvom højden kun er 1,60 cm over jorden? Og man kan vel godt kalde det, "at falde ned" - selvom jeg aldrig rigtig kom op ? Bare fordi jeg ikke kunne få røven med mig!) Det nye ar i panden taler sit tydelige sprog.

Any way, jeg er tilbage og forklædt som en ægte håndværker (røde gummistøvler, værktøjsbælte og havehandsker?) - i hvertfald med P3 kørende. Går og synger og hygger mig og krydser handsker for, at det holder tørvejr bare lidt endnu. Ja, det er nok den forkerte årstid, at linoliere havestuens vinduer, men det træværk trænger bare. Og jeg har travlt, for jeg starter på arbejde igen 1. december!

(Ja, det er en radiatorpensel jeg maler med!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hello, Hello and welcome to the show !