torsdag den 26. november 2009

På sådan en ganske almindelig torsdag i november...

- Har jeg været til massage, min månedlige selvforkælelse. Er dejlig træt, men alligevel i gear.

- Har jeg vasket sengetøj, som tørrer i vinden.

- Har jeg revet gulerødder, æbler og rødbeder, der nemt kan spises, mens man blogger.

- Har jeg malet og brygget julekaffe fra Irma, som skal nydes om lidt.

- Har jeg sat Siri Hustvedts "En amerikaners lidelser" i cd drevet.

- Har jeg netop modtaget endnu en bestilling hos FruSommers.dk - hurra for det.

- Har jeg tegnet mønster til kjole, som skal syes i dag. Et stort tillykke til niece Ems, som fylder 5 år i dag og som selvfølgelig skal have en ..............!

- Har jeg stadig ikke løst bloggens mysterie ud i linie-skifte-afstand?

- Anyone?

3 kommentarer:

  1. Årh - den bliver fin, den kjole!

    Linjeskift... tja - det driller også mig. Nogengange virker det at slette de vedhæftede billeder og sætte dem ind når teksten er skrevet færdig.
    Så kan man flytte rundt på linjerne igen... gir det mening?

    Knus og god dag :-)

    SvarSlet
  2. Fantastisk dejlig dag!! ene af gode sager.. Utroligt som mere vil have mere... Altså hvor meget mere energi man får af at lave noget end af ikke at lave noget... ;)

    linjeafstand kan jeg slet ikke hjælpe med.. Kan ikke engang lave afsnit i mit layout, men tør ikke ændre ved noget el forsøge nyt, da jeg virkeligt ikke er en haj på området... :(

    SvarSlet
  3. trine* jeg lægger billederne direkte ind fra Picasa, det kan jeg ikke finde ud at af slette igen(?) synes jeg har læst noget om nogle koder et sted( <""<¤%``) men kan ikke overskue ligningen!
    åh ja, mon ikke snart kjolen er færdig - har grus i øjnene...

    rakel* ja, en masse gode sager, nåede liiiiige at få sengetøjet ind, før regnen tog over og jeg med god samvittighed kunne fortsætte på det kreative værksted! synes jeg er blevet rimelig haj til blogopsætning, ene og alene fordi jeg bare har prøvet mig frem. mangler dog lige at få ændret min hovedmail, så jeg får jeres kommentarer direkte. men har ingen anelse?

    nøj, hvor jeg trængte til at få syet lidt, det er evigheder siden!!!
    fortsat god torsdag til jer begge og tak fordi i kiggede forbi min kommentarbox;)

    SvarSlet

Hello, Hello and welcome to the show !