mandag den 11. januar 2010

Brainstooooorm.

Har haft krea*designteknolog.stud*veninde (det må jeg da godt kalde dig ikk?) til kaffe og brainstorm. Bare fordi man kan betjene en stofsaks og en symaskine er det jo ikke ensbetydende med, en selvskrevet salgs-succes? Så hjernen arbejder på højtryk og med ord som; "kernehistorie", "identitet" og røde tråde(!) Og hun spørger om alle de rigtige ting, som jeg ikke helt kan svare på endnu. Men som jeg skal gå og summe over, med en blok og blyant inden for rækkevidde.
Hmmm.
Skal afsted til min første time i "solist-klassen", som er et nyt tiltag i forbindelse med mit gospelkor. Vi skal arbejde intenst med vejrtrækning, mavestøtte, solosang osv. Mon ikke samværet og energiudladningen fra koret kan rulle en lavine af gode og kreative ideér, som jeg kan arbejde videre med, når jeg kommer hjem?

2 kommentarer:

Hello, Hello and welcome to the show !