søndag den 31. januar 2010

Søvnig søndag...


Vejret blev ikke til gå tur fotos, men bare til indendørs hygge med familien. (har faktisk fundet teknikken så jeg kan fotografere fuglene indendørs fra, med en ordenlig linse!) Foto*manden er vendt hjem med alle lemmer i behold og klar til at hjælpe med endnu et DIY projekt. Vi har bestilt forsatsruder med energi glas til havestuen og hold kæft, de er tunge. Derfor et projekt jeg ikke kan klare på egen hånd. Gudskelov, ser det ud til, at jeg har målt rigtigt og at glasset passer! Her skruer Fru Sommer holdedimserne fast og jeg er allerede så glad for vores nye investering, at jeg ikke kan forstå, hvorfor vi ikke har gjort det noget før! Endnu et skridt nærmere en varm systue er taget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hello, Hello and welcome to the show !