fredag den 9. april 2010

Syg samlermani ?

Det er ikke en hemmelighed, at jeg er samler! Måske er det en familie svaghed? Noget af jeg har samlet sammen, sælger jeg som bekendt ud af her:

Så er der bladene. Jeg har købt Alt for Damerne hver uge siden 1989. Jeg ejer samtlige Eurowoman og Costume. Næsten alle Boligmagasinet og Boligliv. Plus det løse som Alt om Haven, Garden Living, Isabellas, IN, Bo Bedre og Cover. Alt for Damerne og de løse ryger jævnligt ud, men opdagede at det var et par meter siden sidst. Nu er der kun et par stykker tilbage til lokumslæsning. Resten er smidt i genbrugsspanden.

Jeg er ikke parat til Eurowoman, Costume, Boligmagasinet og Boligliv. For tænk nu hvis!

Hvis hvad ?


2 kommentarer:

  1. Hvis du nu skulle få lyst til at kigge i dem! :D Kender det kun alt for godt! Jeg klipper dog ud af mine, og gemmer det vigtigste/de bedste tips i en mappe der efterhånden er RET fyldt! Og bunken med blade der skal sorteres er ENORM! :P

    SvarSlet
  2. tak for, at jeg ikke er den eneste! jeg sorterer også og klipper ud og gemmer. men der kommer jo hele tiden et nyt magasin ? fik smidt over 100 stk ud i dag - og det er jo faktisk en skøn følelse!

    SvarSlet

Hello, Hello and welcome to the show !